مصاحبه آرشیو خبر ها
فصل بعد برای سری آ و اروپا تلاش خواهیم کرد

فصل بعد برای سری آ و اروپا تلاش خواهیم کرد

پاول ندود مرد دوست داشتنی یوونتوس که بازی های فوق العاده و استایل خاص ِ او ، در میانه میدان همیشه در خاطره همه هواداران یوونتوس خواهد ماند امروز در سالگرد درگذشت آمبرتو آنیلی بزرگ ، در باره این شخصیت فوق العاده و همچنین شرایط بیانکونری صحبت کرد .

شما زیاد در مورد دکتر گفته اید ، آیا او برای شما ارزش خاص و ویژه ای دارد ؟

" بله قطعا . امروز پر از خاطره و هیجان برای من بود ، خاطراتی که من همیشه با آن زندگی می کنم . همیشه باید به یاد داشت که آمبرتو آنیلی شخصیتی زیبا و دلپذیر داشت و در نتیجه این روز ، روزی به یادماندنی است "

و اینکه همسر شما ، شما را صدا زد و گفت که یک پیر مرد در آشپزخانه است ... !

" بله ، او دکتر آمبرتو آنیلی بود . ما در تورین تازه وارد بودیم و بنابراین آمبرتو آنیلی اغلب در آشپزخانه برای ما قهوه درست می کرد . همسر من ، پیش از این او را نمی شناخت . اما باید بگم که او رابطه ای زیبا با آمبرتو برقرار کرده بود "

" من او را بیشتر به عنوان یک " مرد " به یاد می آورم تا به عنوان یک رئیس . بنابراین رابطه با او همیشه زیبا و درخشان بود "

شما در دوره او موفق به کسب توپ طلا هم شدید ، یوونتوس قدر او را خواهد دانست و به او افتخار خواهد کرد ؟

" مطمئنا . من فکر می کنم که پسر او ( آندره آ آنیلی ) فوق العاده کار می کند ، او چیزهای زیادی را از پدر خود آموخت و در حال ساختن و کار در یوونتوس است ، آنگونه که او (پدرش) دوست داشت . او افتخار یوونتوس خواهد بود "

در فصل آینده چه چیزی را باید از یووه انتظار داشته باشیم ؟

" ما برای تکرار قهرمانی در ایتالیا تلاش خواهیم کرد و در اروپا هم یک گام رو به جلو بر خواهیم داشت . این هدف ما خواهد بود و ما امیدواریم که به آن دست پیدا کنیم "

اما اخبار نگران کننده ای ( در مورد کونته ) که برای فصل آینده شنیده میشد ...

" بله ، اما این برای مربی ای پیروز که همه چیز را برنده شده طبیعی است که از همه نظر مورد تایید قرار گیرد . این گام مهی برای ما در فصل آینده بود و حالا ما خوشحالیم و به برنامه ریزی خوب برای فصل آینده امیدواریم "

بررسی دقیق و جامع برای نقل و انتقالات یوونتوس ؟ بازیکنان بزرگ برای خط حمله ...

" مطمئنا ، اما امروز من احساساتی متفاوت دارم و شاید صحبت در مورد چیزی دیگر ، بی احترامی به دکتر آمبرتو آنیلی باشد . اکنون صحبت کردن در مورد نقل و انتقالات درست نیست و من می خواهم که امروز برای آمبرتو آنیلی بزرگـداشت برگزار کنم و به یاد او باشم ، نه نقل و انتقالات "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: